sobota, 11 lipca 2015

Początki z blogowaniem...

Cześć!
Witam Was bardzo serdecznie na moim nowym blogu. Nigdy wcześniej nie miałam bloga, jakoś nie było okazji aby go założyć. Jednak ostatnio dużo myślałam nad jego założeniem i postanowiłam że to zrobię. Nadal nie jestem przekonana czy sobie poradzę z jego prowadzeniem....
Czy będę miała wystarczająco dużo czasu..?..?....
Czy tematyka Wam się spodoba...?..?....
Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność jednak- po co?
Oczywiście wiem, że nie od razu polubicie mojego bloga,
ale... myślę, że z czasem będziecie chętnie wchodzić na niego i czytać go z przyjemnością a nie z przymusu.
Blog poświęcony będzie RÓŻNEJ tematyce :)


Teraz napiszę Wam parę słów o mnie :)
Mam na imię Joanna (Asha). Mam 14 lat. Chodzę do 1 gimnazjum. Mieszkam na wsi położonej 70 km od Warszawy. Jest to mała wieś. Czym sie interesuje..?..? Nie mam szczególnych zainteresowań. Bardzo lubię zwierzęta. Ja mam dwóch piesków Lilkę i Mikiego :))

Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do odwiedzania mojego bloga! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz